Klubbmesterskap

Postet av Sokna IL - Skiskyting den 26. Mar 2016

Det meldes ganske mildt framover, så vi må få arrangert det utsatte klubbmesterskapet ganske kjapt. Ny dato er tirsdag 29. mars.
Vi starter rigging standplass, løyper mm kl 18.00. Innskyting og start så snart vi er klar.
Distansen er supersprint, dvs fire skytinger for alle. Korte løyper. Enkeltstart for 12 år og yngre. Fellesstart for 13 år og eldre (enkeltstart for de som ønsker det). Fra 13 år og eldre er det tre ekstraskudd pr skyting.
Etter supersprinten er det stafet...t, der laga blir satt sammen av påmeldingsteamet. 1.etappen er kun skyting, 2. etappen starter med å gå strafferunde(r) for 1. etappens skyting-kort runde-skyting-eventuelle strafferunder-veksling, 3.etappen kort runde-skyting-eventuelle strafferunder-mål. Ingen ekstraskudd på noen av etappene. Vi tar en gjennomgang på etappene før start!
Vi prøver med de samme i komite som sist oppsatt: Siri Garli påmelding, Svein Granøien standplass, Bjørn Bones tidtaking, Ingrid Frøseth kjøkken og Jorid Løkken rennleder/merker løyper/orienterer. Bytt/ta med dere flere ved behov.